Wednesday, 18 January 2012

Betul ke "KPLSPM 2012" ditangguh? Jom berbicara...



Terbantut cita-cita ku sekejap apabila mendapat tahu pengambilan guru untuk lepasan SPM 2011 ditangguh. Pastu tahun ni da takde la pengambilan guru KPLSPM 2012. Sedih...

Sebab apa takder ekk? Menurut sumber la,,, haha tahun ni pengambilan untuk GSTT yang memang da lamer menunggu untuk pensiswazahan mereka. kira kita bagi la kat mereka semua ni dulu yea tahun ni.. Kita juz sabar je.. Masuk la matrix or Asasi dlu.. xpon diploma n ijazah n pastu ambil la KPLI or DPLI (aku pon xtau beza dia) haha.. Tapi tu la pasal. tahun ni xde.

"Keputusan SBP Kemasukan ke Tingkatan 4" | 21 Januari 2012

Untuk makluman keputusan permohonan Tingkatan 4 ke Sekolah Berasrama Penuh akan dikeluarkan pada 21hb Januari 2012. Sumber dari kementerian Pelajaran ini berkata, Tahun ini banyak SBP baru dibuka termasuk SBP Batu Pahat Johor yang akan dibuka Jun ini tak silap media94 la.. Sesiapa yang memohon kemasukan ke SBP tingkatan 4 boleh la menyemak keputusan di laman web moe di
http://www.moe.gov.my

Cantik jugak rekaan bentuk bangunan baru SBP BP ini yang akan dibuka Jun 2012

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Jom main churpchurp bersama.. Sila Tekan